Ajankohtaista

Suomen Tennisliitto julkisti 15.11. Tennisgaalassa Helsingissä vuoden 2013 parhaat pelaajat, seurat ja toimijat. Hyväntekeväisyysgaalaan osallistui 330 henkilöä. Palkittujen joukossa oli mm. Kokkolan Tenniskerhon Ahti Seppelin, joka valittiin vuoden seuratoimijaksi.
KTK-GTK:n Matias Salonen voitti Vuokatissa Katinkulta Wilson Open kisassa pojat 15 vuotta sarjan ilman erämenetyksiä. ONNEKSI OLKOON MASA !!! LOISTAVAA !!!!
KTK-GTK:n Juho Salminen voitti T-61:n kansallisen Wlison Cupin miesten B-luokan ( kaaviossa 10 pelaajaa ).
Seuramme aloitti naisten 2. divisioonan lauantaina "kotikentällä" Pietarsaaren hallissa voittamalla helsinkiläisen Teekkari-Tenniksen 2-1. Ottelutulokset: Kaksinpelit: Elina Myöhänen KTK-GTK - Anu Hentonen TeTe 4-6,6-3,6-4, Linda Hellsten KTK-GTK - Laura Hellgren TeTe 6-1,6-1, Nelinpeli: A Henttonen / L Hellgren TeTe - E Myöhänen / L Hellsten KTK-GTK 6-1,6-3.
Seuramme edustusjoukkue löi 3. divisoonan avausottelussa Vaasassa Tennis-61:n puhtaasti 0 - 4. Ottelutulokset: Kaksinpelit: Juho Salminen KTK-GTK - Elmeri Laitila T-61 6-3,6-2, Tuomas Salminen KTK-GTK - Julius Savolainen T-61 6-3,6-3, Matias Salonen KTK-GTK - Jussi Hirsimäki T-61 6-4,6-7,6-1, nelinpeli: Juho Salminen / Matias Salonen KTK-GTK - Julius Savolainen / Jussi Hirsimäki T-61 6-2,6-3.
RSS ATOM